9.012 gösterim
11,00 viral puan
Sevgilisinden ayrılan liseli kız intihar etti
Aydın'da erkek arkadaşından ayrıldığı için bunalıma giren 16 yaşındaki lise öğrencisi Dilara Şakar, ilaç içerek intihar etti.
Olay dün akşam saat:21.30 sıralarında Aydın Merkez Meşrutiyet Mahallesi Atatürk Bulvarı üzerinde bulunan evde meydana geldi. Çine Kadastro Müdürlüğü'nde teknisyen olarak görev yapan Mehmet Şakar'ın kızı olan Dilara Şakar (16) iddialara göre sevgilisi M.K'dan ayrılınca bunalıma girdi. Kalp ve böbrek rahatsızlığı bulunan Şakar, kendisini dün akşam saatlerinde evlerinde bulunan odasına kapatarak aşırı dozda ilaç içti. Uzun süre kızlarının odasından çıkmamasından şüphelenen genç kızın ailesi kızın ailesi kızlarını baygın halde buldu. Olayın şokunu üzerinden kısa sürede atan aile 112 Acil Servisini arayarak yardım istedi. Olay yerine gelen acil servis ekipleri tarafıından ilk müdehalesi yapılan liseli kız, yoğun bakıma alındı.
-
Ölüm haberini alan genç kızın arkadaşları, Şakar'ın Facebook'taki hesabını mesaj yağmuruna tuttu. Duygu dolu mesajların yer aldığı profilde arkadaşları Şakar ile olan anılarını paylaştı.